tisdag, mars 10, 2009

Utsikt från min dataplats ...



... här sitter jag alltså, beredd att blogga :) *klickbar bild*


I huset där utanför bor Bästa Grannen och hennes familj. Allra längst upp. 5 jobbiga trappor. 33 trappsteg. *ler Jag har räknat ..


En del av gungställningen syns också på den här bilden. Vi har en stor innergård med lekplats/grillplats och bänkar där ute.

Det blir fint till sommaren.


Alldeles utanför mina fönster står också ett par rönnträd.

Det blir ju spännande för katterna, sen på vårkanten att sitta i fönstren och spana på alla småfåglar som kommer att husera i dem.

Jag har faktiskt redan hört lite kvittrande :) Så våren närmar sig nog , tack och lov!


Idag har jag använt tvättstugan igen. Det kommer jag att fortsätta med, fast jag har en egen i badrummet nu.

Till sån tvätt som behöver tumlas.

Tvättstugan här, är så fräsch att jag blir alldeles stum.

Där finns två maskiner, en stor tumlare och ett stort torkskåp.


Ett litet bord och två stolar, ljuslyktor och blommor, finns också där.

Jag tror att kameran får följa med nästa gång, så ni får se!


Nu, är det matdags här i huset.


Magen kurrar...

Så jag återkommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ser ut
:)

Karamellen sa...

Stridis;

Tack!

Det här är nog det finaste stället jag bott på..