måndag, mars 09, 2009

Jag hade ju

... som sagt ett avbrott i dag, då jag bakade i stället för att packa upp...


Och här är dom - mina första muffins på nya stället!
Vilket naturligtvis måste förevigas på bild...
För goda var dom - och snart slut.
Tänka sig.. i snart 3 år har jag levt med en liten spis med enbart tre plattor och en trång ugn.
Det var betydligt lättare idag (och framför allt snabbare) med en större fyraplattors spis.
Hela 30 muffins stod på den här plåten!
Då går det undan!
Riktigt roligt var det.
Ännu en positiv sak med mitt nya hem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Go-granne (mitt-emot-fönster)..

De var riktigt smarriga..så gott till kaffet!! Så fint ni har fått till det nu.. :-)

Ses imorron vid kaffet!!

Sanna å barnen!!

Karamellen sa...

Hejhej!
Jag får väl tacka för hjälpen med gardinerna!
Snart har jag mitt rosa/gröna hem!

Klart vi syns till kaffet i morron!

Kram!