måndag, mars 09, 2009

Hallå där ...

.. nu är jag äntligen på plats i min nya, helt underbara lägenhet!
Jag stortrivs!
Och att internet börjat fungera idag, gör allt ännu bättre.

Jag började faktiskt känna mig lite avskärmad från både nyheter och bloggar.

Men nu så ...

Men hur gick det nu och ta sig hit, till det nya hemmet? Jo ..

Flytten gick väldigt smidigt. Flyttkillarna var himla trevliga och allt var klart på ett par timmar. Dom kånkande och bar med glada leenden, allihopa.
Nu återstår bara städningen där borta i den gamla. Sen slipper jag återvända dit.
Så otroligt skönt!

Det står fortfarande en hel del kartonger ouppackade här, men det tar sig, dag för dag.
Orken har börjat försvinna. Och det känns som om jag har allt jag behöver ändå.

Idag tog jag en välbehövlig paus från alla prylar och bakade muffins istället.
Det var kul. Och det funkande alldeles utmärkt att hålla på med bakning i det här köket! Inte alls lika trångt.

Nu väntar maten på att ordnas i det här huset... så jag överger mitt internet ett tag.
Men nu vet ni att jag är tillbaka!

Inga kommentarer: