torsdag, februari 26, 2009

Snart är jag där!

myspace layouts codes


Lite gladare mus hade jag väl kunnat hitta?! *skrattar* Det här är ju roligt!

För .. jag får nycklarna till nya lägenheten i morgon!

Så vi kan börja forsla dit småprylar redan i helgen! Yes! Vad glad jag är!

På tisdag kommer flyttfirman och tar möblerna och tunga kartonger, stackars dom grabbarna som ska bära alla mina saker, det är ju inte direkt lite jag har... :)

Det här blir min fjortonde flytt, har jag räknat ut, sen jag flyttade hemifrån vid 18 års ålder.

Så man är ju lite van.

Jag kommer nog inte att ha tid för bloggen i helgen, och på måndag kapas internet, för några dar framåt.

Så jag får återkomma när jag landat på det nya stället.

Ska försöka fota en del, så kanske bilderna visas här senare... Ni vet, sådana där före och efter bilder. Kan ju vara skoj att ha kvar sen med.

Så jag säger hej så länge och återkommer med glatt humör!

Nu flyttar jag till en lägenhet som jag velat ha i flera år!

*vink vink!*

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt med flytt. Själv har jag flyttat 16 ggr sedan jag flyttade hemifrån vid 17 års ålder och jag hoppas jag blir kvar här länge. :) Jag orkar inte flytta mer nu hahaha.

Lycka till med flytten nu.

Kramis