torsdag, januari 15, 2009

Vem där?

cool myspace layouts Jag har snart bloggat i ett år... tänka sig!

Och jag märker ju att folk kommer hit och läser.

En del av er känner jag...

Men ni andra? Vilka är ni?
Du har kanske en egen blogg som jag kan hitta till?

Det vore verkligen roligt om ni gav er till känna!


Bara ett litet hej, eller så. För jag vet ju hur det kan vara.

Själv läser jag väldigt mycket bloggar, men är lite för blyg för att våga kommentera alla gånger. (Vilket är lite synd kanske... )


Får ta och träna på att bli modigare, för många av er verkar väldigt trevliga.

Nu ska jag göra kväll. Dagen i morgon innehåller en resa till Särbon och Lilla Huset.
Och för att orka sitta bakom ratten i 1½ timme måste man vara pigg!

Så godnatt med er, ni som kikar in här! :)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att du lämnade ett (gulligt) avtryck på min sida! Nu gör jag det hos dig. Ska läsa lie mer sen.

Anonym sa...

Ja, visst är det så att man blir väldigt nyfiken på vilka som läser ibland. Det är ju trots allt väldigt få som lämnar en kommentar! Kram och hoppas du får en fin helg! ♥

Anonym sa...

Tjohooo, men du vet ju redan att jag läser här.
Ha en underbar helg.