söndag, november 23, 2008

Borta bra ..


Vi är hos Särbon, Lilla Dottern och jag...

Här har vi varit sen lördagen.

Precis nu, har vi ätit hemgjord äppelkaka, av "farfars äpplen" - som Dottern säger .. och den kakan, den är absolut inte gjord av mig utan av Särbon.
Naturligtvis.. :)

Och det skymmer ute, medan vid sitter vid bordet och fikar.. men vi har mysstämning här inne med tända ljus.


Utanför glittrar snön.

Jo, för här är det snö, till skillnad från hemma hos oss.
Lite underligt, med tanke på att vi bor tio mil norröver... men så är det.

Om jag längtar hem?

Nej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt det låter. Förstår om ni inte längtar hem! ♥♥♥

Anonym sa...

Hmm... vi var visst nära varandra i helgen :)

/ M

Karamellen sa...

Tonårsmorsa ..:

Nej, jag har det så bra här.. Men snart är man tillbaka i gamla hjulspår igen ..
Kram på dig, jag såg dig på tv:n, föressten!
---------

M;
Men Stridis, då kunde vi ju ha fikat och skvallrat lite! Haha.. va synd att vi inte visste det!

Kram på dig!

Anonym sa...

Sant, vi måste höras av och ses snart.

/ M