fredag, november 21, 2008

Ännu en dag...

Nämeeen... vad är det som ligger på mitt skrivbord, framför dataskärmen??

Är det inte en NY internetdosa? Jomen visst!

En ännu mindre ... hmm.. som blir ännu lättare att slarva bort... *suck*

Den där lilla svarta tingesten kostade mig trehundra kronor att få lägga vantarna på..
Men den behövs ju om man vill ha tillgång till kontot och så gott som rensa det på alla penningar mellan varven...

Så just det ..

Idag orkade jag faktiskt ta iut med en del ärenden.. helt och hållet utan alvedon i kroppen också..


Bästa Grannen ( naturligtvis! .. vad gör jag utan henne? ) och jag, tog en sväng till stan och letade febrilt efter något nytt och fräscht i klädväg att ha på oss i morgon kväll.

För då blir det ju party-party! Haha.. ! Och vilket party sen.. en uppdatering om det kommer senare...! Det blir ett måste.


Det här är iallafall vad jag kom hem med..

Fast man är ju ingen mästerfotograf, precis..

Nej det här med att fota och skriva "modeblogg", det verkar inte vara något för mig..


För den ena är ju svart.. och den andra brun.. men det syns ju inte.. Haha! Hur bar jag mig åt?


Nä.. jag ska nog hålla mig till vardagssaker.. som det här med att sakna en Särbo och om att ha en tjurig Tonårsson och en 10-årig tjej med bubblande - blivande - hormoner..

Och om en hel del vänner och hur värdefulla dom är..

Det, är nog mera min grej, det.. :)

Kläder får någon annan ta hand om. *ler


Och jo.. Ni ser rätt.. :)
Topparna är upphängda på ljusstaken!
Fast den bruna toppen , på bilden ovanför - ser mera blekbegie ut här på bilden, vilket jag inte kan förstå..?

Ja ni ser ju själva..:)

Helt fel blev det ..

Men jag är jättenöjd med inköpet, jag som har dom rätta färgerna :)

Sussa lugnt, nu, vänner!

Back to bed...





Inga kommentarer: