onsdag, november 19, 2008

Icke pigg .. :(

myspace layouts


Ikväll värker mitt huvud och kroppen känns inte helt ok.

Känns att något är på gång och ligger och lurpassar på att få bryta ut...


Men jag vill inte bli sjuk..


Pratade med Särbon i telefonen, liggandes i soffan och inlindad i täcket..


Och då känns det som om jag skulle vilja vara där en vecka i sträck och bara bli ompysslad ..

Slippa ansvaret för allt jag har och bara vara orkeslös.. så där som inte riktigt går här hemma..


Får ta mig i kragen och åka ut i morgon ändå och göra lite ärenden..


Kanske får gå ner till BästaGrannen och tigga åt mig två alvedon, tills jag varit på apoteket själv och införskaffat egna.


För, naturligtvis är all medicin slut när jag blir sjuk..!


Så var det där med banken.. och dosan som fortfarande är borta..


Och det behövs handlas hem mat, för snart ligger råttorna med dropp inne i skafferiet :)


Ja.. måste ordna en del i morgon som ni ser..

Men nu ger jag upp datorn och kryper ner i soffan igen..


Återkommer ..

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Nu förstår jag att du förstår.
När man är riktigt TRÖTT .., då vill man verkligen ha nån som pysslar om, jag sa det till honom (pv) ikväll, att åååå, jag vill bli OMPYSSLAD!, ja, när jag är så här eländigt slut på ..-)

Trevlig helg till dig själv!