onsdag, november 19, 2008

Men .. attans också!

layouts myspace Idag är jag sur.

Natten har varit bedrövlig. Jag har legat och vänt och vridit på mig och trasslat in mig i lakanen.
Dessutom har jag haft feber, så jag har både fryst och svettas om vartannat.

Nåväl. Tog mig upp på förmiddagen, sisådär framemot 13- snåret..
(Ja det är ingen ordning på mig alls.. *ler)

Och sätter mig vid datorn för att betala räkningar..

Då upptäcker jag att internetdosan inte ligger där den ska.

Men va fasen! Jag blir så där uppstressad så jag inte kan tänka en tanke klart.. Jag kan inte för mitt liv komma ihåg om jag flyttat på den..

Så det blir ett hysteriskt letande.

Bästa Grannen kommer upp och hjälper mig, men den finns inte någonstans.

Nu efter flera timmar är den fortfarade borta.

Jag antar att jag blir tvungen och ta mig ner på banken i morgon och införskaffa en ny ..

För utan kan jag inte vara.

Och när jag ordnat en ny, då ska ni se att den gamla dyker upp, så där hux flux. På ett knepigt ställe..

Fattar inte hur klumpig jag kan vara .. * suckar*


Inga kommentarer: