måndag, mars 16, 2009

Kväller hos mig

Det blev bakning också idag.
Jättegoda grahamsbullar .. Det finns inte mycket som är godare än varmt nybakt bröd, med smör som smälter och ost ovanpå ...
´
Lagomt till det var klart, bänkade jag mig i soffan för att se Cityakuten, men det fick jag inte, för telefonen ringde och kompisen i luren pratade i över halva programmet. *suck*

Ibland blir det inte som man planerat, det är tydligt det. *ler
Nu är jag så trött. Blundar jag så somnar jag här rakt upp och ner på stolen, känns det som ..

I morgon har jag tvättstugan, men det orkar jag inte ens tänka på nu.
Jag har tvättat här hemma. Gud vilken lyx det är, när man inte kunnat göra det på flera år!

Tvättmaskinen har ju stått i ett hörn på vinden, borta vid den andra lägenheten hela tiden jag bott där.

Varken jag eller Bästa Grannen saknar vårt gamla boende, knepigt nog. Vi trodde ju att det skulle skära i hjärtat att flytta därifrån.

Inte en sekund har det kännts.

Och det är väl bra?

Nu lockar sängen. Jag ska krypa ner och drömma mig bort...

God natt, alla!

Inga kommentarer: