onsdag, november 26, 2008

Appdäjt.. :)

Äldsta Dottern mår lite bättre nu, efter att ha legat med dropp ett tag och fått mediciner .. så vi får se om hon får komma hem idag.

Hoppas det. Att ligga på sjukhus är ju inte så roligt.

Hur har dagen varit här då?

Jodå, alla kom upp i rätt tid och begav sig av till skolan.. men Tonårssonen fick lov att skippa frukosten för att hinna med bussen..

Ajaa.. det klarade han nog :)

Sen har dagen gått...

En jättebamsig disk väntar i köket på den här mamman, så hon drar med vilje ut på tiden här vid datorn..

Åhh.. så många roliga bloggar det finns att läsa! :)

När jag läser bloggar som till stor del handlar om pyssel och handarbete, då blir jag lite avundsjuk, faktiskt.. fast på ett bra sätt.. så där som.. jag vill ocksååå!
Himmel så mycket fint en del gör!

Och jag får lust att gräva i garnkorgen ett tag och fiska upp något oavslutat..

Får ta och göra det, när jag har diskat.

Kvällen, den kommer att gå i lugnets tecken .. absolut.

Jag tänker placera rumpan på soffan redan vid 19-tiden och där ska den vara kvar hela kvällen hade jag tänkt.

Får se om det är mera fart på mig i morgon, för egentligen har jag massor att göra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummen att hon kryar på sig.

:)

/Stridis

Karamellen sa...

Jodå.. nu är hon ok snart.. lite svag, men äta kan hon.. det går åt rätt håll!