lördag, augusti 16, 2008

En av dom stunderna ..

Här på affären - där Mellan Dottern jobbar - säljer dom lösviktsgodis för 3.90 varje lördag...

(Alla andra dagar kostar det 7.90. )

Gissa om dom säljer som smör i solsken varje helg, den dagen?

Jag skickade ner Tonårssonen förut, för att köpa oss en varsin påse.

Han gick glatt och med snabba steg och kom hem med mina absoluta favoritgodisar i min påse.

Han känner minsann sin mamma, han...

Så nu har jag en av mina lyckliga stunder i livet.

För jag har både det godaste godiset och Sex and the city-filmen, här framför mig..


Det ser ut att bli en bra kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, de har haft 3.90 på vår ICA hela veckan också! Det har kanske blivit någon påse, ja, om sanningen ska fram...! :-) Finns det något smaskigare än en påse lösvikt med ens egna favoriter?! Kram!

Anonym sa...

Hej Tonårsmorsan!

Näe, finns nog inget bättre!

Jag är en riktig godisråtta .. :)

Kul att du hittade hit!
Kram!

Blogginnehaverskan