torsdag, januari 29, 2009

Ett hjärta på Dottern ...

Nu har Mellan Dottern en ny tatuering. Den här hamnade på baksidan av låret..

Jag följde med henne, både som mamma, chaufför och fotograf, för detta skulle ju dokumenteras :)

Det gjorde rätt ont, tyckte hon. Ondare än den förra på axeln.
Hennes ansikte skrynklade ihop sig ett par gånger, under tiden den gjordes, *ler

Men smärtan är ju självvald så ... det var inte ett dugg synd om henne..

Båda döttrarna har tatueringar..
Tonårssonen ska göra en så fort han blir myndig.

Och nej, jag säger inte ifrån. Jag har själv ett par och tycker det är snyggt, om dom är välgjorda och det ligger en tanke bakom.

Dessutom är barnen stora, vuxna och sköter sig själv utan problem.
Så varför skulle jag?

Vissa föräldrar gillar det säkert inte, men det får dom stå för.

Men jag har absolut inget emot det.

*bild kommer*

Inga kommentarer: