tisdag, december 16, 2008

En helt vanlig dag


Idag var Bästa Grannen först *ler..

Hon tog trappen i två steg på morgonkvisten och hamnade vid mitt köksbord och fick en kopp kaffe.

Och jag hade faktiskt vaknat :)
Satt här vid datorn och kikade på lite virkmönster, som ju är mycket roligare nu när jag lärt mig läsa amerikanska och engelska mönster också.

Utbudet blir så mycket större!

Så som ni förstår så har jag inte tröttnat på virkning:)

I dag kommer dagen att gå utan att jag har planerat något speciellt.
Det blir väl samma gamla vanliga tråksaker att göra.

Livet är inte så spännande nu.

Och någon julstress, det har jag inte.
Man får bara göra så gott man kan och hinner.

Vi kommer ju att tillbringa jul och nyår i Lilla Huset.

Det ska bli så mysigt.

Ett jullov är väldigt välbehövligt nu.
Både jag och ungarna är trött och less på vardagsmornarna ..

Inga kommentarer: