måndag, november 17, 2008

Måååndaaag.. *gäsp*

myspace glitters Igår ville inte tröttheten infinna sig igen..

Jag blir tokig på det här. Desutom var sängen stor som ett hav..
Fast den känns alltid så efter en helg hos Särbon där man ligger nära, nära varenda natt..

Ungefär som gubben på bilden här ovan känner jag mig nu iallafall..
Måste ha kaffe.
Men får nog koka själv och dricka ensam idag, för min kaffekompis Bästa Grannen, ligger däckad i sin säng i feber och halsont, stackarn..

Lilla Dottern är inte heller så pigg, så hon fick vara hemma idag också.
Den där magsjukan kommer och går..
Så det är bäst att hålla henne hemma, helst isolerad och instängd i sitt rum så inga baciller hoppar på mig...
Nämen jag skojade!
Inte har jag låst in henne.

Men nu.. kaffe,kaffe,kaffe... Mot köket..


Inga kommentarer: